• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter Telegram
مدیریت بهره‌وری
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 11 (1396)
دوره دوره 10 (1395)
دوره دوره 9 (1394)
شماره شماره 35
شماره شماره 34
شماره شماره 33
شماره شماره 32
دوره دوره 8 (1393)
دوره دوره 7 (1392)
دوره دوره 6 (1391)
دوره دوره 5 (1390)
دوره دوره 4 (1389)
دوره دوره 3 (1388)
دوره دوره 2 (1387)
دوره دوره 1 (1386)
صمدی پور, راضیه, خوش اخلاق, علی, شیرسوار, هادی رزقی. (1394). ارزیابی تأثیر رضایت و قابلیت استفاده از وب‌سایت در توسعه بهره‌وری و گفته‌های شفاهی مثبت در خدمات بانک‌داری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک‌های تجارت). مدیریت بهره‌وری, 9(34), 91-110.
راضیه صمدی پور; علی خوش اخلاق; هادی رزقی شیرسوار. "ارزیابی تأثیر رضایت و قابلیت استفاده از وب‌سایت در توسعه بهره‌وری و گفته‌های شفاهی مثبت در خدمات بانک‌داری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک‌های تجارت)". مدیریت بهره‌وری, 9, 34, 1394, 91-110.
صمدی پور, راضیه, خوش اخلاق, علی, شیرسوار, هادی رزقی. (1394). 'ارزیابی تأثیر رضایت و قابلیت استفاده از وب‌سایت در توسعه بهره‌وری و گفته‌های شفاهی مثبت در خدمات بانک‌داری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک‌های تجارت)', مدیریت بهره‌وری, 9(34), pp. 91-110.
صمدی پور, راضیه, خوش اخلاق, علی, شیرسوار, هادی رزقی. ارزیابی تأثیر رضایت و قابلیت استفاده از وب‌سایت در توسعه بهره‌وری و گفته‌های شفاهی مثبت در خدمات بانک‌داری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک‌های تجارت). مدیریت بهره‌وری, 1394; 9(34): 91-110.

ارزیابی تأثیر رضایت و قابلیت استفاده از وب‌سایت در توسعه بهره‌وری و گفته‌های شفاهی مثبت در خدمات بانک‌داری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک‌های تجارت)

مقاله 5، دوره 9، شماره 34، پاییز 1394، صفحه 91-110  XML اصل مقاله (727 K)
نوع مقاله: علمی پژوهشی
نویسندگان
راضیه صمدی پور 1؛ علی خوش اخلاق2؛ هادی رزقی شیرسوار3
1باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران- ایران
2باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، واحد علوم و تحقیقات،دانشگاه آزاد اسلامی،تهران-ایران
33-عضو هیأت علمی ،گروه مدیریت آموزشی، واحد گرمسار، دانشگاه ازاد اسلامی، گرمسار،ایران
چکیده
این تحقیق کوشیده است تا تأثیر رضایت و قابلیت استفاده از وب‌سایت را بر بهره‌وری و گفته‌های شفاهی مثبت مشتریان الکترونیکی بانک تجارت مورد بررسی و کاوش قرار‌دهد. داده‌های تحقیق با استفاده از نظرخواهی از 384 نفر از مشتریان الکترونیکی بانک تجارت گردآوری و برای بررسی و برآورد اثر رضایت و قابلیت استفاده از وب‌سایت بر بهره‌وری و گفته‌های شفاهی مثبت از تحلیل رگرسیونی چند متغیره سلسله مراتبی(HMRA) به‌وسیله نرم‌افزار Lisrel استفاده‌شده‌است. یافته‌های حاصل از تحقیق نشان‌داد که قابلیت استفاده از وب‌سایت تاثیر مستقیمی بر رضایت مشتریان در کسب و کار بانکداری الکترونیکی دارد و همچنین رضایت مشتریان موجب بهره‌وری آنها و بهره‌وری موجب گفته‌های شفاهی مثبت در کسب و کار بانکداری الکترونیک می‌شود. در نهایت رضایت مشتریان بر گفته‌های شفاهی مثبت و بهره‌وری در کسب و کار بانکداری الکترونیک تاثیر مستقیم دارد.
کلیدواژه‌ها
رضایت مشتری؛ قابلیت استفاده از وب‌سایت؛ بهره‌وری؛ گفته‌های شفاهی مثبت؛ بانکداری الکترونیک
عنوان مقاله [English]
Evaluation of the Effects of Satisfaction and Website Usability in Developing Customer Loyalty, Efficiency, and Positive Word-of-mouth in the e-banking Services (Case Study: Tejarat Banks)
نویسندگان [English]
Razye Samadi pour1؛ Ali Khoshakhlag2؛ Hadirezgi Shirsavar3
1Youth and Elite Research Club, Science and Research Branch, Islamic Azad University, Tehran-Iran
2Youth and Elite Research Club, Science and Research Branch, Islamic Azad University, Tehran-Iran
33. Faculty member, Educational department, Garmsar Branch, Islamic Azad University, Garmsar, Iran
چکیده [English]
This study attempts to investigate the influence of satisfaction               and usability of the website on productivity and positive oral statements of e-bank customers. The data were gathered from the survey of 384 customers using e-commerce database, and for evaluating the effect of satisfaction and usability of the website on productivity and positive oral statements, hierarchical multivariable regression analysis (HMRA) was used through Lisrel software. The results of the study showed that the use of website has a direct impact on customer satisfaction in electronic banking business. Also customer satisfaction leads to productivity, and productivity results in positive oral statements made in e-banking business. Finally, customer satisfaction has a direct impact on positive oral statements and e-banking business productivity
کلیدواژه‌ها [English]
customer satisfaction, Website usability, Productivity, Positive oral statements, e-banking
مراجع

 

- Albert, C. (2002). Service Loyalty: The Effects of Service Guality and the Mediating Role of Customer Satisfaction. European Journal of Marketing, 36, 811-828. 

- Al Reyes, L. (2002). 22 Fixed Rules for Brand Consolidation. Tehran: Siteh, (In Persian).

- Anderson Eugene W., Claes, F., & Doneld, R. (1994). Customer Satisfaction, Market Share and Profitability. Journal of marketing, 58, 54-58.

- Andriy, Ch. (2001). Electronic Banking in UKRAIN: The Factor in Decision Making. Journal of Operational Research, 101. 

- Arasli, H., Mehtap, S. S., & Turan, K, S. (2005). Customer Service Guality in the Greek Cypriot Banking Industry. Managing Service Quality, 15, 41-56. 

- Athanassopulos, A. D. (1997). Another Look in to the Agenda of Customer Satisfaction: Focusing on Service Providers own and Perceived Viewpoints. International Journal of Bank marketing, 15.

- Aydin, S., & Ozer, G. (2005). The Analysis of Antecedents of Customer Loyalty in the Turkish Mobile Telecommunication Market. Europesn Journal of Marketing, 39, 910-925.

- Babin, B. J., Kilee, Y., Ju Kim, E., & Griffin, M. (2005). Modeling Consumer Satisfaction and Word-of-Mouth: Restaurant Patronage in_ Korea. Journal of Service Marketing, 19.

- Bush, V. D., Bush, A. J., Clark, P., & Bush, R. P. (2005). Girl Power and Word of-Mouth Behavior in the Flourishing Sports Market. Journal of consumer Marketing, 22.

- Dai, R. (2000). Marketing. Management Consulting, 5, (In Persian).

- Hang, Z., Ingyu, Q., Vonderembse, M. A., & Jeen-Su, L. (2003). Manufacturing Flexibility: Defining and Analyzing Relationships management. 21, 173-191. 

- Hil, N. (2006). Customer Satisfaction Measurement. Tehran: Resa, (In Persian).

- Kavosi, M. R., & Saghayi, A. (2005). Methods of customer satisfaction measurement.Tehran: Sabzan, (In Persian).

- Kotler, F. (2009). Marketing Management. Translation by: B., Foruzandeh, Esfahan: Amukhteh, (In Persian).

- Kotler, F. (2004). Ten Unforgivable Mistakes in Marketin. Tehran: Kavesh, (In Persian).

- Kwon, W. S., & Lennon, Sh. J. (2009). What Induces Online Eloyalty? Online Versus offline brand images, Journal of Business Research62, 557- 640.

- Luis V., Casalo, C. F., & Miguel, G. (2008). The Role of Satisfaction and Website Usability in Developing Customer Loyalty and Positive Word-of-Mouth in the Embanking Services. Journal of Bank Marketing, 26, 399-417.

- Seyyed Javadin, R., & Kimasi, M. (2009). Service Quality Management. Tehran: Negahe Danesh, (In Persian).

- Soltani, M. (2011). The Goal is Customer Satisfaction. Automotive Industry Magazine, 3, 41-50, (In Persian).

- Turin, D. (1995). Seven Golden Orders to Satisfy Customers. Translation by: A. A., Shalavand, Tadbir, 58, (In Persian).- Venus, D., & Safaeian, M. (2002). Applied Methods of Banking Services Marketing for Iranian Banks. Tehran: Negahe Danesh, (In Persian).

- Yuk lanwong, W., & Gopal, K. (2007). Measuring Customer Satisfaction. Journal of Retailing 12.

 

آمار
تعداد مشاهده مقاله: 869
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 515
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

                                                                                                                                  

                                                                                                                                                                    
                                                                                                                                                                   

Journal Management System. Designed by sinaweb.